Hieronder staan alle activiteiten die Seniorenvereniging Sint Jozef organiseert. Vergeet niet ver door naar beneden te scrollen zodat u alle activiteiten heeft gezien.

Vaste activiteiten

Yoga Elke maandag in D’n Dissel van 10.30 tot 11.30 uur. Aanmelden bij Willy Hak Tel. 073-5991979

Handwerken
Elke maandagmiddag in D’n Dissel van 13.30 tot 16.00 uur

Koersbal

Elke dinsdagmiddag en avond in D’n Dissel Aanmelden bij Jan v Grinsven Tel. 073-5992067

Bridgen

Elke woensdagmiddag in D’n Dissel van 13.30 tot 16.30 uur Aanmelden bij Elly Reymers-Vugts tel. 073-5992628

De Disselzangers

Repetitie elke woensdagavond in D’n Dissel van 20.00 tot 22.00 uur Aanmelden bij Jan Piels 073-5993768

Rikken en Jokeren
Elke donderdagmiddag in D’n Dissel van 13.30 tot 16.30 uur

Sjoelen

Elke 3de vrijdag van de maand in D’n Dissel aanvang 13.30 uur

Kienen

Elke 1ste vrijdag van de maand in D’n Dissel, aanvang 13.30 uur

Gezamenlijk eten

Elke laatste donderdag van de maand is er de mogelijkheid om gezamenlijk met andere  leden de warme maaltijd te gebruiken. Dit vindt plaats is de Weesboom en begint om 17.30 uur. De maaltijd bestaat uit een voorgerecht, een kop soep, een hoofdgerecht met 1 drankjes, een nagerecht en een kop koffie/thee tot besluit. De kosten hiervoor bedragen € 15,00 per persoon. Aanmelding hiervoor via ons blad `Een ONSJE meer`.

Fitness Als lid van onze vereniging kunt u voor een gereduceerde prijs gaan fitnessen bij Uniek Fitness op dinsdag en donder/dag ochtend van 10.15 tot 11.15 uur. Contactpersoon hiervoor is Arnold Danklof, tel. 073-5991888.

Zwemmen Op donderdag/ en vrijdagochtend is er in Zwembad De Kreek te Kerkdriel zwemmen voor ouderen. De tijden zijn 09.15 uur tot 10.00 uur/ 10.00 uur tot 10.45 uur / 10.45 uur tot 11.30 uur. U kunt zich hiervoor aanmelden bij Ria van Wolferen Roefen, Kerkdriel, Tel. 0418-631546

Huisbezoeken Onze mensen van de groep Zorg en Welzijn bezoeken regelmatig onze leden. Stelt u prijs op een bezoek van een van hen laat dit dan even weten aan Marion Roeling, 073-5992302.  Ook bij onze Kroonjarigen (80-85-90jaar) komen wij op bezoek.